Najczęściej zadawane pytania przed szkoleniem

 

  1. Na jakiej platformie prowadzone są szkolenia?
  2. Szkolenie odbywa się przez platformę ClickMeeting.com

  3. Jak wygląda szkolenie?
  4. Przykładowy fragment szkolenia zawiera poniższy film pokazujący wszystkie istotne funkcje i wygląd platformy.


     

  5. Czy szkolenia występują w czasie rzeczywistym?
  6. Tak, wszystkie szkolenia przebiegają na żywo, co umożliwia lepszy kontakt pomiędzy prowadzącym a uczestnikami posiadającymi opcje komunikowania się poprzez czat.

  7. Czy podczas szkolenia można zadawać pytania?
  8. Tak, przez cały czas szkolenia możliwa jest opcja zadawania wybranych przez Państwa pytań. Plan szkolenia nie przewiduje odrębnej część poświęconej zadawaniu pytań, dlatego też zachęcamy do zgłaszania ich na bieżąco do kwestii omawianej na spotkaniu.

  9. Jakie są wymagania techniczne, aby móc uczestniczyć w szkoleniu online?
  10. Uczestniczyć w szkoleniu można za pomocą komputera lub smartfona, bez wzglądu na sprzęt wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.
    Więcej szczegółów technicznych znajdą Państwo pod tym linkiem https://knowledge.clickmeeting.com/pl/faq/jakie-sa-wymagania-sprzetowe-oraz-oprogramowania-dotyczace-organizowania-wydarzen-na-platformie-clickmeeting/

  11. Czy trzeba posiadać kamerę oraz mikrofon aby uczestniczyć w szkoleniu?
  12. Nie, do dyspozycji uczestników dostępny jest czat. Zależnie od rodzaju szkolenia istnieje możliwość włączenia kamery oraz mikrofonu aby ułatwić zadawanie skomplikowanych pytań.

  13. Co zrobić w przypadku problemów technicznych?
  14. Za zdecydowaną większość problemów technicznych odpowiada nieodpowiednia lub przestarzałą przeglądarka internetowa. Rekomendujemy korzystanie z najnowszej wersji Google Chrome, kliknij tutaj aby pobrać
    W przypadku problemów technicznych prosimy o kontakt telefoniczny: +48 728 275 168

  15. Co to jest token?
  16. Token to indywidualne, jednorazowe hasło dostępu dla każdego uczestnika szkolenia. Opublikowanie lub przekazanie innej osobie tokena może oznaczać jego zużycie i uniemożliwi uczestnictwo w szkoleniu.
    W przypadku pojawienia się komunikatu “token został wykorzystany” prosimy o kontakt telefoniczny: +48 728 275 168

  17. Co zawiera opłata za szkolenie?
  18. W ramach szkolenia oferujemy Państwu:
    – przeprowadzanie pełnego planu szkoleniowego dostępnego na stronie szkolenia,
    – możliwość zadawania w czasie rzeczywistym pytań do wykładowcy,
    – opiekę w przypadku problemów technicznych,
    – materiały szkoleniowe,
    – certyfikat ukończenia szkolenia C&C Chakowski & Ciszek

    certyfikat

  19. Czy szkolenia są nagrywane?
  20. Nie, wszystkie odpłatne szkolenia nie są nagrywane. Aby skorzystać z informacji dostępnych na szkoleniu konieczne jest uczestnictwo w spotkaniu on-line, na żywo i nie ma możliwości udostępnienia nagrania po szkoleniu.
    Zapraszamy do obejrzenia naszych darmowych webinariów na naszym kanale YouTube https://www.youtube.com/c/ccChakowskiCiszek

Top
Szkolenia

Sprawdź

Naszą szeroką ofertę szkoleń
Zobacz ofertę