Akademia Pracy Tymczasowej – powrót do APT, trend czy zmierzch outsourcingu?

Szkolenie on-line w godzinach 10:00-13:15

Szkolenie odbywa się przez platformę ClickMeeting.


Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge (Chromium), Yandex lub Opera.

FAQ przed szkoleniem


Opis szkolenia


Obserwując rynek tzw. usług pracy tymczasowej nie można nie odnieść wrażenia, że Klienci coraz częściej oczekują wykonania usługi w postaci „czystej” pracy tymczasowej. Wynika to z jednaj strony z obaw przed np. konsekwencjami niewłaściwego outsourcingu (kontrole IP, ZUS, KAS, US), a z drugiej strony z uwagi na rozpoczęcie się drugiego 36 miesięcznego okresu, w którym liczymy dopuszczalny czas pracy pracowników tymczasowych po zmianie przepisów.
Biorąc pod uwagę fakt, że C&C Chakowski & Ciszek funkcjonuje na rynku jako kancelaria pierwszego wyboru dla tej branży proponujemy szkolenie na którym:
– odświeżymy uczestnikom wiedzę na temat typowej pracy tymczasowej,
– omówimy praktyczne niuanse i różnice pomiędzy pracą tymczasową, a outsourcingiem,
– podzielimy się wskazówkami, jak unikać kłopotów mogący skutkować odpowiedzialnością wykroczeniową
– przygotujemy uczestników na rozmowy z Klientem o merytorycznej stronie pracy tymczasowej

Wykładowca

r.pr. Przemysław Ciszek

trener

jest Partnerem Zarządzającym kancelarii C&C Chakowski & Ciszek, radcą prawnym oraz wykładowcą prawa pracy na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie i Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Współtworzył Departament Prawa Pracy i Prawa Europejskiego w międzynarodowej kancelarii w Warszawie. Jego doświadczenie zawodowe obejmuje współpracę z Departamentem Prawnym Głównego Inspektoratu Pracy oraz szkolenia dla inspektorów pracy. Specjalizuje się w tematyce indywidualnego prawa pracy, a w szczególności w problematyce czasu pracy. Realizuje projekty z zakresu szeroko pojętej optymalizacji czasu pracy głównie w branży produkcyjnej i energetyce. Jest autorem wielu publikacji z zakresu polskiego i europejskiego prawa pracy. Doradza w języku polskim i niemieckim.

Program szkolenia

Poniższe szkolenie realizujemy również w formule zamkniętej. Więcej informacji znajdziecie Państwo w zakładce Szkolenia zamknięte

  1. Praca tymczasowa – czym różni się od innych usług agencji zatrudnienia/dostawców personelu
    1. usługi pracy tymczasowej, a outsourcing – ryzykowne pomyłki
    2. czy leasing pracowniczy to praca tymczasowa?
    3. jak rozmawiać z Klientem o usługach – wskazówki dla koordynatorów
    4. Konieczne elementy umowy o świadczenie usług pracy tymczasowej
  2. Pracownik/zleceniobiorca tymczasowy – jak zatrudniać
    1. Umowa o pracę tymczasową, a umowa o pracę (agencje też mogą mieć własnych pracowników)
    2. Umowa zlecenie przy pracach tymczasowych – jak formułować, czego unikać
    3. Pomyłki będące problemem podczas kontroli PIP,SG (np. legalizacyjne)
    4. Pracownik/zleceniobiorca tymczasowy z zagranicy
    5. Zasady niedyskryminacji pracowników tymczasowych, a zleceniobiorców tymczasowych
    6. Czy stawkę wynagrodzenia pracownika tymczasowego można negocjować z Klientem?
  3. 18 miesięcy pracy tymczasowej – na czym polega zakaz
    1. Jak liczyć upływ 18-stu, a jak 36 miesięcy?
    2. Kto musi pilnować terminu
    3. Dokumentacja zużycia okresu dopuszczalnej pracy
    4. W jaki sposób liczyć okres zatrudnienia pracowników tymczasowych i zleceniobiorców tymczasowych przy „rwanym” zatrudnieniu
  4. Urlopy, czas pracy i BHP pracowników tymczasowych
    1. Kto tworzy harmonogramy czasu pracy
    2. Udział Agencji Pracy przy ewidencjonowaniu godzin (np. gdy Klient odmawia udostępnienia systemu)
    3. zasady udzielania urlopów pracownikom tymczasowym,
    4. przerwy od pracy zleceniobiorców tymczasowych
    5. Szkolenia i badania lekarskie pracowników i zleceniobiorców tymczasowych – kiedy muszą, a kiedy mogą je mieć?
    6. Kto prowadzi ocenę ryzyka zawodowego, kto musi kierować na badania lekarskie i organizować szkolenia BHP?
    7. Postępowanie w przypadku wypadku przy pracy pracownika/zleceniobiorcy tymczasowego.
  5. Legalizacja pracy pracowników/zleceniobiorców tymczasowych – odrębności
    1. Jakie elementy dodatkowo zamieszczać we wnioskach
    2. Udział pracodawcy użytkownika w legalizacji
    3. Co mogę zmienić w czasie zatrudnienia przy pracy tymczasowej bez nowych dokumentów legalizacyjnych?
    4. Czy odesłanie pracownika przez użytkownika zawsze oznacza konieczność zwolnienia
  6. Zwolnienia pracowników tymczasowych
    1. Czy Klient może zwolnić mojego pracownika/zleceniobiorcę?
    2. Okresy wypowiedzenia, terminy.
    3. Zasady doręczania dokumentów – ELEKTRONICZNA FORMA (podpisy, druki, dokumenty)
  7. Odpowiedzialność Agencji Pracy przed Klientem
    1. Jak ograniczać ryzyko?
    2. Kradzieże
    3. Błędy i nieumyślne szkody
    4. Współudział pracowników Klienta lub innych agencji
    5. Jakie szkody pokrywa OC, a jakimi nie można obciążyć agencji pracy

Cena

Koszt uczestnictwa 1 osoby wynosi 429,00 zł (netto) + 23% VAT
Cena uczestnictwa zostanie obniżona po podaniu prawidłowego i aktualnego kodu rabatowego (kodu kuponu). Wartość rabatu jest zależna od użytego kodu kuponu lub aktualnej akcji promocyjnej.

W ramach ceny zapewniamy:
1. Udział w szkoleniu on-line,
2. Materiały szkoleniowe on-line,
3. Certyfikat on-line.

UWAGA! W przypadku finansowania kosztu szkolenia ze środków publicznych, zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy z 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług, do ceny netto nie zostanie doliczony podatek VAT.
Po dodaniu szkolenia do koszyka w polu “Czy firma finansuje koszt szkolenia ze środków publicznych” należy zaznaczyć odpowiedź “Tak”. Należy dostarczyć organizatorowi wypełnione i podpisane Oświadczenie VAT.
Pobierz wzór oświadczenia

Jak wziąć udział w szkoleniu?

  1. Zapoznaj się z FAQ przed szkoleniem
  2. Dodaj wybrane szkolenie do koszyka poprzez użycie przycisku ZAPISZ SIĘ
  3. W przypadku zapisywania większej liczby osób dodasz je w następnym kroku już w koszyku
  4. Jeżeli finansujesz szkolenie w min. 70% ze środków publicznych prześlij do nas uzupełnione oświadczenie o zwolnieniu z VAT i zaznacz odpowiednią opcję w koszyku
  5. Dane uczestników podasz w odpowiednich polach już po przejściu do kasy
  6. Po uzupełnieniu danych Twoje zgłoszenie zostanie wysłane do nasze akceptacji
  7. Po akceptacji Twojego zgłoszenia zostanie wysłana do Ciebie faktura zaliczkowa 100%, która jest końcowym dokumentem księgowym
  8. Po opłaceniu faktury zostaną przesłane szczegółowe dane do zalogowania się do wydarzenia.

C&C Chakowski & Ciszek zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia z przyczyn obiektywnych.

Kontakt

C&C Chakowski & Ciszek

tel.: +48 728 275 168
E-mail: p.wrobel@cc.info.pl